פרח השכונות: רשימת הפרחות הכי טובות/ איכותיות מכל הזמנים

התכנסת ועדת הפרחות העולמית; נעלולה והפולניה (לי- היא) על קוואה ואני (פרחה וואנה בי) על סנגריה וערכה את רשימת הפרחות הכי טובות/ איכותיות מכל הזמנים.
לא בקלות לקחנו על עצמינו את המשימה המסובכת והקשה הזו.  פרחה איכותית קשה להגדיר ולאפיין.  אך כמו סקס, סושי ויהלום ברגע שנתקלת בדבר האמיתי ניתן להבחין מיד בתחליפים זולים שמנסות לשכנע אותנו שהן פרחות אמיתיות . יתרה מכך על הועדה הופעל לחץ רב לנהוג במשוא פנים. לא נלאה אותכם בניסיונות השוחד (שהות חינם לכול החיים במלונות - פריס הילטון) התחננויות (בריטני) ואיומים (אנדריאה מהסופרנוס) אך נבטיח לכם שהועדה עמדה בגבורה בכל זאת.

  1.  ג'ניפר לופז- ג'ניפר היא הנשיאת הפרחות העולמית. מעבר לקליפים כמו  Love Don't Cost Thing Jenny From The Block היא עלתה על נס את האזור שכולנו מתעלמות ממנו וגרמה לנשים ונערות להגדיל את ישבן.
  2. לוסיל בול - האם הרוחנית ומקור השראה לכולן.
  3. מדונה - זוכה במקום השלישי בזכות שתי דמויות סוזאן ב"סוזאן סוזאן" וBreathless Mahoney ב"דיק טרייסי".
  4. ג'וי (ג'יימי פרסלי ) - ארל
  5. מונה ויזה ליטו (מריסה טומי) - בן דודי ויני
  6. מונה - מי הבוס
  7. פג בנדי
  8. פראן פיין (פראן דרשר)- נני 
  9. דייזי (ג'וליה רוברטס) - מיסטיק פיצה
  10. חלי גולדברג - בזכות שתי דמויות שהן אחת "הלהקה" ו"בנות בנות".
 

6 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

אני מבקשת. ג'ני היא אמי הרוחנית, ולו רק כי אני גוררת תחת של משאית D:

likush אמר/ה...

לא, לא, לא...

מריסה טומי, האחת והיחידה.

ורוצה להוסיף את הטוענת לכתר-
קיט זה לוקה!!! (לורה סאן ג'אוקומו), מי אם לא חברתה הזונה טובת הלב של ג'וליה רוברטס ב"איזה יפה":-)

marjorie morningstar אמר/ה...

איזה פוסט מעולה!
אבל חסרה ומתבקשת כאן דולי פרטון..

MORE4ME אמר/ה...

מרג'ורי תודה רבה!! כמו שאת רואה מהתגובות שמעליך הועדה עדיין מתווכת.
נעלולה- הרכזתי עליה במקום הראשון וכנשיאה.
לי-היא- בלי זונות, הציבור עדיין לא מוכן לזה רגשית.
בפעם הבאה יכנסו גם דולי פרטון, גם קיט זה לוקה וגם מלאני גריפית

Julia אמר/ה...

ג'י לו בהחלט פרחה אמיתית! חחחח
אני הייתי מוסיפה גם את פמלה אנדרסון ופריס הילטון!
השיר השזה מחזיר אותי לצבא,שנאנו אותו אבל כשהוא התנגן בגלגלצ היינו מצטרפים ושרים חחח

MORE4ME אמר/ה...

ג'וליה - פמלה ופריס? ב TOP10?

Related Posts with Thumbnails