הקיץ כבר כאן

יש כאלו שבאביב מסדרות את הארון לקראת הקיץ, אני מסדרת את המקלחת.
כחלק משגרת הטיפוח שלי חשוב לי שהמוצרים שאני משתמשת יעזרו לי להתמודד עם הקיץ התל אביבי המהביל והלח. הם צריכים להיות אפקטיביים, קלילים ולא מכבידים.
אומנם בטיפוח אני מעדיפה ורסטיליות, יחד עם זאת ישנם מעט מוצרים שהוכיחו את עצמם כבולטים מעל השאר ולכן זכו בנאמנות שלי ובקניה חוזרת.
ניקוי פנים: 
נטרוג'ינה - דיפ קלין - ג'ל הניקוי הזה פשוט מעולה. הוא מסיר את כל הפיח ושאר ירקות אך אינו מייבש. בהתחלה לא בטחתי בו ולאחריו העברתי סיבוב של מי פנים. אך מכיון שצמר הגפן נשאר לבן וצח ויתרתי על על מי הפנים ואני אמשיך להשתמש בו גם השנה.
סקארב:
לא מצאתי את ה מ ו צ ר אך יש שני מתמודדים שעולים לגמר: 
נטרוג'ינה - מולטי דיפנס סקראב - מוצר שקיבלתי להתנסות. בפעמים שהשתמשתי בו ניראה שגם הוא מנקה יפה את הפנים וגם פה ניתן לותר על מי הפנים. נקודת החולשה של המוצר הזה שלא ראיתי שיפור משמעותי בהתמודדות עם "שחורים". 
 אברי די סקראב של קליניק-  בעל  נטייה קלה לייבש העור ודורש ניקוי עם מי פנים. מצד שני מתמודד בצורה מוצלחת מאוד עם "שחורים" גם בקיץ. 
שיקול נוסף בבחירה באחד משני המוצרים הללו הוא סוגיית המחיר. 
השורה התחתונה היא שאין שורה תחתונה:נטרוג'ינה - מולטי דיפנס סקראב צריך עדיין להיבחן בתנאי קיץ. אם הוא יצליח אני מניחה שאשתמש בשני המוצרים במקביל.
לחות פנים:
סושידו - דיי סקין קאר - בפעם הראשונה שהדיילת הציעה לי אותו חשבתי שזו עבודה בעיניים. מדובר בנוזל לבן, דליל מאוד. אבל זו בדיוק הגאונות בו. התחושה היא של מריחת  מים על הפנים, כך שאין שום תחושת כבדות או דבקות ,המתלווה למריחת קרם בקיץ, אבל העור מקבל את מנת הלחות שלו. אני משתמשת גם בקרם ליום שמכיל SPF 15 וגם בקרם לילה וממליצה בחום על שניהם.
לחות עיניים:
לצערי לא מצאתי מוצר שאינו מרגיש כבד, אשמח להמלצות.
סבון:
תכלס, אף פעם לא מצאתי הבדל מהותי בין קרמה לדאב. שניהם מלחלחים באותה מידה ואני קונה את הריחות האוהבים לפי המבצע התורן. עם זאת, בקיץ אני משתמשת בריחות ה"מקררים" יותר.
שלושת הגדולים:
מקום שלישי  - דאב פרש עם האשכולית ועשב לימון - ריח מר ולימוני עם פילינג טוב.
מקום שני -  דאב פרש עם המלפפון והתה הירוק - תאמינו או לא אבל יש לו אפקט מקרר! 
מקום ראשון - קרמה בריח במבוק- אין לו אפקט מקרר אבל הריח. איזה ריח. לאוהבות בשמים בריח עשב זה הסבון בשבילה. בימים שאני מתרחצת עימו אני מוותרת על בושם ומסניפה את עצמי כל כול היום.
דאודורנט:
דאב עם המלפפון והתה הירוק - מחזיק מעמד אפילו  12 שעות של "שרה דווארה" (סיבוב בעיר), מקרר, לא משאיר סימנים לבנים. תותח!


שיהיה לנו קיץ קריר ונעים.



10 תגובות:

yifatiii אמר/ה...

גם אני משתמשת בנטרוג'ינה - דיפ קלין והוא מעולה! הופתעתי ממנו לטובה
ועכשיו שקראתי שויתרת על מי-הפנים אני מרגישה בנוח כי גם אני ויתרתי מאז שהתחלתי להשתמש בסבון הזה :)

VanityGirl אמר/ה...

אצלי בקיץ הדבר הכי חשוב זה מקדם הגנה. מקדמי הגנה שיש בקרמי לחות למיניהם לא מספיקים, אבל מצד שני קשה למצוא מוצר שגם לא יריח זוועה וגם לא יהיה כבד ושמנוני. למזלי מצאתי השנה אחד כזה - קרם יום של לאוקסיטן עם מקדם הגנה 40 מסדרת התפוח/שקד. אפשר להשיג אותו בסטרוברי עכשיו במאה ש"ח. ממליצה מאוד אם אין לך מקדם הגנה מעבר למה שיש בקרם הלחות.

MORE4ME אמר/ה...

yifatiii- ברוכה הבאה! זה בכלל לא ברור מעליו לוותר על מי פנים כיון שלרוב, סבונים ו או ג'ל לא מנקים כ"כ טוב ואם כן, אז מרגישים אח"כ כאילו הלכת במדבר 40 שנה. בגלל זה הג'ל הזה כ"כ מצוין. הוא מנקה מבלי לייבש את הפנים וגם (עם כל המבצעים שיש תמיד)מחיר טוב.
האתר שלך ב- esty מתוק לגמרי :) התאהבתי בשרשרת מלכת הלבבות

יוצרת בשרון-yozert basharon אמר/ה...

לבחורה הכי מעלפת בת"א!!!
אני רוצה להמליץ על סבון מוצק ורדים של ללין שהפך לי את הפנים למשי, בתחילה קניתי אותו כדי לבשם את הבגדים בארון אך כשזה לא צלח נסתי אותו לפני שבוע והוא דחק לפינה ובגדול את הסבון מוצק של וולדה לעת עתה.
:)

MORE4ME אמר/ה...

vanitygirl - מוזר שלא ראיתי את התגובה לך אתמול בערב. תודה על ההמלצה. יש לי סטוק של מקדמי הגנה שקניתי ב boots ולא צוינו כאן כיון שאינם זמינים בארץ. אבל טוב לדעת. אני כל הזמן שומעת על כך שהמוצרים בסטרוברי הם לקראת או כבר פגי התוקף, הכצעקת?

אחות יקרה - לא מתחברת למוצרים של ללין, תמיד ניראה לי מהומה רבה על לא דבר. אבל שווה לבדוק

שירלי ק אמר/ה...

אני שמה כובע טמבל (;

MORE4ME אמר/ה...

שירלי - LOL

אנונימי אמר/ה...

סבון או קרם פנים- עוד לא מצאתי את הפייבוריט המוחלט, אני די נוטה להחליף לעתיים קרובות לכל מה שיש לו ריח שמוצא חן בעיניי- זה הפרמטר העיקרי שקובע מבחינתי. מהסיבה הזאת אפילו קניתי לעצמי דאודורנט כמו של חבר שלי (הסטיק הכחול של רייט גארד) כי אהבתי את הריח.

נטלי

Unknown אמר/ה...

המומלצים שלי:
סבון גוף של ניוואה בריח פריחת התפוז- מדהים!!! (של דאב- במיוחד זה עם המלפפונים נורא מייבש לי את העור)
דיאודורנט ספריי של רקסונה- מעולה ומחזיק עליו את כל עומס היום
סבון פנים של גרנייר (הירוק)- פשוט גיאוני! מנקה, מחליק, מרענן ולא מייבש את העור. גם יש לו ריח מעולה וממש מרענן.
קרם פנים של לנקום מסדרת הידרה זן
והטופ של הטופ עבורי- "ה" מסקרה מבית לנקום- היפנוז דרמה!!!! אין לי מילים להתחיל לתאר כמה היא מעולה אז פשוט תקנו ותבינו בעצמכן.
יחי הקיץ!! :)

MORE4ME אמר/ה...

נטלי - ברוכה הבאה! רייט גארד? כבוד על התעוזה.

אלונה - ברוכה הבאה! עוד לא התחלתי לדבר על האיפור וכנראה יהיה לפוסט הזה חלק ב'. כול יום לומדים משהו חדש:)עשית לי חשק לבדוק את הניוואה.

Related Posts with Thumbnails