Precious, Prrrrrrrrrecious

זוכרים שקארי ברדשו נכנסת ל"ארון" של ווג, ורואה נעלי ג'יין מארי ואומרת שהיא היתה בטוחה שזו אגדה אורבנית.
זה הרגע שהכי הזדהתי  איתה.
מאז שאני זוכרת את עצמי, אני מחפשת את הג'יין מארי המושלמות.
המסע הזה קשה. הן תמיד ליד. אף פעם לא מדויקות.
אני מודה, היו רגעים שאיבדתי אמונה, חשבתי שזו פנטזיה שאף פעם לא תתגשם. היו רגעים, שחרמא ליצן,  שקלתי להתפשר.
אז אני שמחה לבשר שההתמדה משתלמת.
מצאתי את הג'יין מארי שלי, אלו שחיכיתי להם כל חיי.
כבר קבעתי מחר עם הבנק לצורך הלוואה. המנהל יבין אני בטוחה. יש חלומות שחייבים להגשים.
נ.ב.
מישל ויליאמס - אני מאוד מקווה בשבילך, שהבעה הזו אומרת: "למה מגיע לי כל הטוב הזה?" 
תמונה מכאן

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

השמלה מהממת.

MORE4ME אמר/ה...

אופירה - ברוכה הבאה! עכשיו שאת אומרת, אני רואה שהיא בכלל לובשת שמלה. ואכן, נאה השמלה בעיני:)

Related Posts with Thumbnails