OFF: את יודעת?!



לכול מי שמעשן או לפחות ככה אני חושבת, יש באמצע יום העבודה את "סיגריית השקט"; הולכים לבד, לא מדברים בסלולר, אלא רק מפרגנים לעצמך מספר דקות של שקט.
כול ההקדמה הזו באה לתאר את ה- "מוד" שהייתי בו כשבאמצע הרחבה אחת העובדות הודיעה חגיגית לי:  "השמנת את יודעת?! פעם היה לך אחלה גוף, אבל עכשיו את שמנה".
לא. לא ידעתי. אבל תודה שאמרת לי. עכשיו אני מבינה את  כול האירועים הלא מוסברים שקרו בזמן:
> מכנסיים שקטנו.

> החולצות שהתכווצו 
> העיגול הזה שצמח במקום שפעם הייתה הבטן - הייתי בטוחה שזו התפתחות אבולציונית
לא ידעתי מה לעשות עם הידיעה החדשותית הזו. איך זה שהערוצים לא יצאו עם משדר מיוחד? האם איתי אנגל בודק שהדרכון שלו בתוקף? ואיפה הפרשן המיוחד לנושא?פאנל, צריך פאנל של מומחים. לך תבנה מדינה. בסוף, כרגיל,  אילנה דיין תכין תחקיר ".
ועכשיו ברצינות: מלבד זה ש"את יודעת"  מאוד שיעשע אותי. הזעקה הגדולה היא שעליתי מממידה- 36 ל - 40. ולא הייתי טורחת לציין את המידות אבל 40 זה שמנה? 40 זה שמנה. רגע, אני צריכה עוד קצת זמן בכדי להפנים. 
"לא יקירתי, 40 זה לא שמנה. זה לא!"


2 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

אויש, קרעת אותי מצחוק! במיוחד בקטע של איתי אנגל + ההתפחות האבולוציונית.

שיקפצו לך פעמיים, ובסיבוב P: מן הסתם כשאנחנו חיים בעידן שבו אסתי גינזבורג, במידה 34, מסבירה כמה היא "מלאה" ו"לא נכנעת לבקשות לרדת עוד מידה במכנסיים", 40 זה אפילו לא curvy, זה שמנה full blown. אבל אם נעצור רגע את מחשבות ההבל, 40 זו אחלה של מידה. לא שמנה כלל, אבל ללא ספק לא קווית/חוטית/נעלמת בעת עמידה בפרופיל. בעיניי זו יופי של מידה, מהסוג שיכולה לאכלס בכבוד כל פריט לבוש באשר הוא. תתחדשי.

MORE4ME אמר/ה...

חומד, תודה. זה רק נתן לי תירוץ - לא שאני צריכה - לקנות עוד. 

Related Posts with Thumbnails