Dear Designer/Fashioner

מה שלומך?
אני בסדר.
אני מרגישה די קרובה אליך כי אישיות המותג שלך זהה לחלוטין עם האישיות שלי ובאמצעות הפריטים שלך, אני מביאה אותה לביטוי חיצוני ( yea, right תמשיך לחשוב ככה, או יותר טוב, תחשוב שאתה מגדיר לי את האישיות), אז אני מרגישה חופשיה לפנות אליך וזאת בכדי לעזור לך להגדיל את המחזורים שלך באמצעותי (אני ממש הנפש הטובה מסנצ'ואן)
מאוד נוח לתלות בגדים על וו. מה אכפת לך? זה לא שסינית הקטנה שתופרת את זה תבקש פתאום העלת שכר. אם כבר זה יחסוך לך את שתי מאיות השנייה שהיא משקיעה בתפירת  הטיקט. 
חסכתי לך זמן, עבודה וחוטים? יופי! תשתמש בזה לתפור בטנה. מעיל, אין בטנה, אין קניה. למה? ככה! מעיל/ג'קט צריך לבוא עם בטנה. סורי, קיבלתי חינוך  RAP (רומניאן עביסלע פרינסס). 
תגיד ת'אמת: כול ההוראות הכביסה המסובכות הללו בתמונותאיזה מדען מתוסכל כתב אותם נכון? ותגיד נכון, שזה כמו ההורסקופ? לא משנה מה כתוב זה מתאים לכול מה שאתה מייצר. בפעם אחת הדפסת 3 סוגים שונים וזה שעת "ההומור בעבודה" שארגנת לסיניות: "היום נתפור לחולצת טריקו הוראות כביסה: לכבס לבד,הפוך עדיף בלילות של ירח מלא ובשום פנים ואופן לא בין 14:00-16:00." (איזה נשמה אתה, לא כולם משקיעים ברווחה).
בגלל שאני מעריצה אותך אני אגלה לך שכולם ככה.  תיהיה אתה ה מקורי ותשים את ההנחיות המוזרות רק בבדים עדינים ותיתן הזהרה רק בפריטים ש"נותנים" צבע.
אם תראה שאתה רציני ותשפר את הדברים האלו, נעבור להנחיות למתקדמים: לולאות תליה בחצאיות, מתן קולבים בקנית מחויט ועוד.
שלך
More4Me 

4 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

כל מילה בסלע!
ואם אתה כבר בעניין, בעל סווטשופ יקר, אולי אפשר לדאוג לכך שהתפרים לא יישבו על המילימטר? כי חבל, הם מתפרקים, אח'שלו. ואני לא קונה מתפרקים.

VanityGirl אמר/ה...

נראה לי שצריך להוסיף לכותרת/פניה את המילה "ישראלי". זה צריך להיות Dear Israeli Designer. איכשהו אצל מעצבים מחו"ל זה לא עובד ככה.

MORE4ME אמר/ה...

נעלולה- שמחה שביקרת. למעשה עצרתי את עצמי כי יש לי רשימה ארוכה: *הוראות הכביסה שנתפרות בצד ומשבשות את מראה החולצה/גופיה על הגוף. * בקרת האיכות שצריך תמיד תמיד לעשות כשקונים בגדים: אני מגלה כתמים, חלקים פרומים. * תפרים בסנדלים שפוצעות את הרגלים.
VanityGirl- איזה יופי שאת כאן:). אני לא מסכימה עם שקורה רק כאן. יש בגדים תוצרת חו"ל שסובלים מאותה תופעות בדיוק.
אומרים שאלוהים נימצא בפרטים- חבל שלא בפריטים:)

VanityGirl אמר/ה...

ברור שיש בגדים תוצרת חו"ל שסובלים מאותה תופעה, אבל לרוב מדובר בבגדי רשתות ופחות בבגדי מעצבים. רוב בגדי המעצבים מחו"ל שאני נתקלתי בהם היו בסדר גמור במחינת איכות התפירה והגימורים.

Related Posts with Thumbnails