השתקפות # 3

המלצה; לפני קריאת הפוסט לחשוב איזה רגש לילי מביעה. בכלל מומלץ לא לקרוא את המילים.

כשהייתי ילדה הבטתי בחלון בוהה בילדים האחרים משחקים הבנתי מהר שאני לא אהיה חלק ממעגל שלהם.

מצאתי לי חברים אחרים שידעתי שתמיד ישלבו אותי במעגל. 
השלב הבא היה כמובן שכבר לא רציתי להיות חלק מהמעגל שבחוץ. גם כשקראו לי העדפתי את העושר בין הדפים.
הדפים הללו יכלו להכיל מילים או צבעים. לי זה לא שינה. הם היו קבוצת ההתייחסות שלי וקבוצת השייכות.

מכיון שזה כבר פוסט שלישי באותו נושא חשבתי שהגיע הזמן להגדיל את המחשוף.

עכשיו, תסתכלו שוב בתמונות.
איזה רגש מביעה לילי
זה לא תרגיל מנפולטיבי .
זו הסיבה לכך שלרוב התמונות שאני מעלה דלילות במילים

אני רוצה שתחוו תמיד את ההשקפות שלכם.


Y
More4Me

מכאן וכאן

2 תגובות:

Lilya אמר/ה...

אהבתי את מה שכתבת. לפעמים באמת עדיף להמעיט במילים ולהרגיש את מה שאתה רואה.

MORE4ME אמר/ה...

תודה יקירתי.

Related Posts with Thumbnails