Big Mouth Strike Again

כרגיל, הפה הגדול שלי מפיל אותי. למה? למה? למה? הייתי צריכה להציע לבוס שלי שאני אכין קליפ?
נסעתי במיוחד להורים (אני חוסכת מהלפ טופ תוכנות כבודות וחד פעמיות). אבל באמת ניראה לו שאני אשב בחדר כשהאחיינית שלי למטה. אז כול השבת הוקדשה כמובן לה. חיפשנו חיות בשכונה. ושרנו "אצא לי השו...קה" ותחרויות ריצה וזה לא בגלל הסיגריות שאני תמיד מפסידה לה.
האושר הוא עוללה בת שנה וחמש. ואם אחי היה מרשה לי אז גם הייתה פה תמונה כדי שתחזו בפלא השמיני של העולם. 
רשימת תירוצים למחר:
1. אמא שלי התחזקה ועכשיו אנו גם לא מדליקים חשמל בשבת.
2. כשהגעתי חזרה לדירה ראיתי שלקחתי בטעות את הדיסק הלא נכון.
3. זה לא מתאים לשפה השיווקית של הארגון - כן, אין מצב שהוא קונה את זה.
4. יסורי המצפון שלי לא נתנו לי לעשות את זה - כי זה לא חוקי. 
הצעות נוספות יתקבלו בשמחה.

6 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

מה עם "נשארו לי ליטושים אחרונים, אתה הרי יודע שצריך לעבוד על זה לפחות 72 שעות כדי שייצא מתקבל על הדעת"?

MORE4ME אמר/ה...

אבל אז עדיין צריך להציג משהו.
חשבתי על "חתמתי עם ברטני ואתה יודע שהיא במצב עדין עכשיו, אסור להלחיץ אותה"

Unknown אמר/ה...

אני לא טובה בתירוצים. לא מהסוג הזה לפחות.
עלו לי רק שני דברים לראש - מחלות מסוגים שונים שכוללות בני משפחה קרובים וזה:
http://media.threadless.com//product/690/zoom.gif

MORE4ME אמר/ה...

הצחקת אותי כ"כ עם הציור.

לירז אמר/ה...

בהתחשב בשעה המאוחרת, אני מניחה שכבר נאלצת לתרץ לבוס שלך משהו, אז במה השתמשת בסוף, ואיך הלך?

MORE4ME אמר/ה...

הי לירז, תודה על ההתעניינות. לפעמים צריך קצת מזל - הוא היה עסוק כול היום. הבוקר הצלחתי להוציא פרומו קצר. ומחר תוגש המנה העיקרית ששסיימתי לפני כחצי שעה.

Related Posts with Thumbnails