אופנה, אומנות שימושית?

ב פורום אופנה של תפוז בימים האחרונים מתנהל שרשור שמשך את תשומת ליבי.
אחת המשתתפות טענה:"אופנה היא אמנות שימושית ועליה לשרת קודם כל את ההופעה של הלובש. 
אם בשם המקוריות אדם לבוש ונראה רע, אז המטרה הוחטאה בגדול."
וגם אני 90% מהזמן קונה / לובשת בגדים /אביזרים שמחמיאים. אבל בשאר ה  10% אני לובשת דברים רק בגלל שאני אוהבת את השילוב, את חיבור הצבעים את שילוב המרקמים ורחמנה ליצלן, אפילו קונה/לובשת רק בגלל שהם יפיפים בעיני ואני רוצה להתהדר בהם.
אחרי  ולפני הכול אחרי הצורך (שלא ממומש באופן מלא) הראשוני של בגדים/ אופנה הוא לכסות את מערומינו ולהגן עלינו מפגעי מזג האוויר.  ואחרי זה יש כול כך הרבה מופלאות באופנה. רשימה חלקית; ביטוי עצמי, יצירתיות ובעיקר בעיקר, לפחות עבורי , FUN. FUN טהור.
שכול אחד מאיתנו יכול לקחת את זה לכול מקום שהוא רוצה ובוחר. 




לידי גאגא מיישמת את זה באופן מלא
רואים שהיא haveing the time of her life



2 תגובות:

לירז אמר/ה...

מסכימה איתך בהחלט!!

MORE4ME אמר/ה...

הי לירז! תודה על התגובה. שמחה לדעת שאני לא היחידה שחושבת כך

Related Posts with Thumbnails