דיאטת אופנה# 2

סיפרתי לכם כאן שהתחלתי דיאטת אופנה.
אחרי התלבטויות רבות, בניית מטריצה באקסל (לא באמת) החזרתי הכל לארון ובחרתי 5 פריטים. החלטתי להשאיר פריט אחד לספונטניות ומעללי מזג האוויר.
אז אלו הפריטים שנבחרו:


את השמלה הזו קניתי ב ZAZA  שנמצאת בשנקין 20 (צריך להיכנס בסימטה). בחנות יד שנייה, אוספי וינטאז',רטרו וחדש המיובאים מכל רחבי העולם.
לא האמנתי שהפריט היפיפה הזה עדיין לא נחטף והמתין לי.


אני מאוד אוהבת את Garderoba במיוחד את הסניף שנמצא באבן גבירול - אלי אלי שלא יסגר לעולם-
בחרתי שתי חולצות שלהם שנותנות מראה אחר לגמרי בתוך החצאית ומחוץ לחצאית



את החצאית הזו קניתי בMBK תאילנד לפני 5 שנים. איך טים גאן לא הכניס אותה לרשימה שלו? נשגב מבינתי:
ועוד חצאית הפעם מ- MIZO נווה צדק. אחת הרכישות היותר מוצלחת מהתקופה האחרונה
אם נישאר גם בשחור - תשמרו לי אני באה. זה שאני בדיאטה לא אומר שאסור לי לקנות נכון? רק לא ללבוש?


על לבוש יום ראשון לא נדבר. קמתי מאוחר שלפתי חולצה וחצאית מערמת המותר וזהו - החיים הקלים.
היום לבשתי את זה:
צעיף -  T&T. חגורה - זארה ענדתי את הבושם KENZO - AMOUR ואת הטבעת הזו:


More4Me

2 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

מגניב! יופי של בחירות!

MORE4ME אמר/ה...

תודה מותק!
איך פיספסתי שהגבת?

Related Posts with Thumbnails