דיאטת אופנה- היום שאחרי


לאימא שלי נפלטת מדי פעם האמירה "אם תלבשי כל יום משהוא אחר, בשנה לא תצליחי ללבוש כל פריט שנימצא בארון שלך".
יש אמת בדבריה. הארון שלי מ פ ו צ ץ. המדפים קורסים. הקולבים נוטים עד להישבר. אזור התכשיטים עמוס. ואין לי מקום להכיל את הכל.
אבל אני קונה. בראש רשימת הפיצויים המידיים, מתנות יום ההולדת והפינוקים נימצא קניית בגדים ואקססורייז. 
לכאורה זו הייתה אמורה להיות רשומת הפתיחה. אבל, למרות שאף פעם לא עמדתי מול הארון ואמרתי לעצמי "אין לי מה ללבוש" תמיד יש לי תחושת חוסר.
חוסר במכנסיים מחמיאים. חוסר בחצאיות שהסילואס שלהם מדויק. חוסר בארגומנט שיחבר הכל ויצור משהו חדש. חוסר בעליונית שתיהיה "כמו שצריך". 
בימים הללו ניצלתי טוב יותר 6 פריטים. יחד עם זאת, כמו כל דיאטה עם תפריטים מובנים, יש שלב  שזה פשוט משעמם ולא בא לי.
ככה אני הרגשתי ביום השני והשלישי:  לא בא על על זה ולא בא לי זה ולא בא לי על...
גם חדוות הפריט השישי שהוספתי רק ביום חמישי החזיקה מעמד עד יום ראשון בבוקר.
ומה הכי בא לי ביום רביעי? זה על הבוקר לפתוח את הארון לחפון פה לגלות את האוצרות הכמוסים בו. כאלו שמזמן לא לבשתי. כאלו שמבטאים בדיוק את היום שאני רוצה שיהיה לי: עם הרבה הפתעות טובות. ויש לי כאלו לשנה שלמה ואף יותר..

הצצה קטנה





ה10 סנט שלי
 לא לקבל את הנחת המוצא של הפריט. קשתות לשיער יכולות לשמש כענקים לצוואר. שמלות מעטפת כקרדיגן, חצאיות כסטרפלס ועוד ועוד ועוד..
תודה לכל מי שתמך ובמיוחד לצ'ירלידר הראשית; גילי יובל מ onlife.

אין תגובות:

Related Posts with Thumbnails