WOW OR MOM

הפינה לשיפוטכן: 200 ש"ח  וזה שלכן


מי מזהה את היצרן?
Y
More4Me

5 תגובות:

לירז אמר/ה...

כמובן שקרוקס... שום עיצוב שלהן לא יגרום לי לנעול אותם, אם כי יאמר לזכותם שהעיצוב הנוכחי נחמד. חג שמח!

VanityGirl אמר/ה...

MOM!!!

MORE4ME אמר/ה...

לירז- דוז פואה.
VanityGirl-בעיני הן יפיפיות. נותר רק להחליט על צבע.
חג שמח  

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

קרוקס?! וואלה? ממש מעניין. אני דווקא חשבתי ללכת לכיוון של HOKI..
לא רע בכלל, רק שנעלי גומי לא עושות לי את זה. קיבלתי מתנה לחג נעלי גומי די דומות לאלה, בצבע לבן מללין. הן נראו מאוד יפה על הרגל, אבל לא הרגישו לי נוח וחששתי מפצעים ברגליים בעקבות הליכה ממושכת.
בקיצור - טוב לאחרים, אבל לא עליי :)
שרונה

MORE4ME אמר/ה...

אכן מפתיע, אני חושבת שאחד היתרונות של קרוקס שהם לא גורמות לפצעים. אני מקווה שגם כאן זה כך.

Related Posts with Thumbnails