WOW OR MOM

הפעם הפינה לשיפוטכן מועתקת אחת לאחת מ Style.com,
וזאת כיוון שחלק מהדברים עשו לי קווצ' בלב והרגלים התחילו לצעוק "תקני לנו!!" "תקני לנו!!!": 


1. משעמם.
2. nice 2 have, לא ממש הבנתי את הרצועות בפורונט עד שראיתי עד הגרסה האדומה שלהן ואהבתי יותר
3. ניסיתי: "אנחנו לא אוהבות סוליית קש", ניסיתי: "ב 499.5 ש"ח לפני משלוח אפשר למצוא זוגות יפות יותר" לא עזר. הרגלים בשלהן : "תקני לנו" "תקני לנו" "תקני לנו". היו צעקות. העלבויות רגשי נחיתות: "תראי כמה דברים את קונה לאחרים: חולצות, שמלות, מכנסיים. מתאימה להם תיקים ושרשראות. את יודעת שלנו קשה יותר. עד שאנו מוצאות משהו שאנו אוהבות". התפשרנו והחלטנו להשאיר ליד הגורל; אם יביאו לארץ (לא מזמינים נעלים מאינטרנט: עוד תבכו לי בסוף היום, שכואב) ויישאר בסוף עונה (בכל זאת -  קש) נקנה.
4. ראו סעיף 1
5. ו 6 אל דאגה, לא רבנו שוב. אנו חושבות ששתי הזוגות האלו מדהימות ומושלמות. יהלמו אותנו מאוד. כשיהיה לנו אותן, נביט כל היום למטה ונתרגש עם כול מבט מחדש שיש לנו נעלים כ"כ יפיפיות. מכיון שאין לנו עדיין ספונסר, הוחלט להפעיל שיקול דעת, לנהוג ברציונליות ואחריות כלכלית: אנו נתחיל לשלוח לוטו וטוטו כל יום. גם וינר הולך וחיש גד. אם יש משהו שכחתי - טוב, בשביל זה יש תגובות.
7. (עריכה) בדיוק כמו ששרונה הגדירה: חביבות.



Y
More4Me

5 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

7 ו-3 חביבים בעייני, השאר לא מרגשות אותי.. סקלת הצבעים יפה אבל הנעלים עצמן? שוין..

VanityGirl אמר/ה...

אני בעד 5 ו 6

MORE4ME אמר/ה...

שרונה- איזו מידה את ? לא רוצה להתקוטט איתך על 3:)
וניטיגירל - רוצה למלא איתי לוטו?

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

40 אבל אין לי כוח למכות עכשיו. בבקשה תגידי שאת 38.

MORE4ME אמר/ה...

38-40: הושג שלום במזרח התיכון

Related Posts with Thumbnails