WOW OR MOM

הפעם בפינה לשיפוטכן, טוטאל טרנד הפרחים 
$106 והן שלכן. רוצות?  כאן

Y
More4Me


8 תגובות:

VanityGirl אמר/ה...

ככלל אני לא מתחברת לטרנד הפרחוני בשום צורה ואופן. עם או בלי קשר לזה - המגף הזה הוא מהמכוערים ביותר שראיתי ever.

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

אמא.

MORE4ME אמר/ה...

אכן תמונות קשות!

לירז אמר/ה...

אני דוקא אוהבת פרחוני, אבל המגפיים לא הטעם שלי...

MORE4ME אמר/ה...

פעם ראיתי מגף עם פרחים של עמנואל הוא היה יפיפיה ועד היום אני חושבת חבל שלא קניתי. הפעם זה אכן ניראה קיא פרחוני

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

הן מעניינות, אבל לא בטוח שהן בשבילי. אני צריכה למדוד קודם P:
שרונה

Babe in Toyland אמר/ה...

ממש ממש לא :\ אני לא הכי מתחברת לפרחוניים למיניהם.

MORE4ME אמר/ה...

שרונה - הפתעת אותי, לפי מה שהעלת עד כה בבלוג שלך בחיים לא הייתי מנחשת.
ביבי - כמו כל דבר יש מוצלח וכמו הפעם יש ממש ממש לא.הפעם לא.

Related Posts with Thumbnails